Zanim przystąpisz do kompletowania dokumentów dla Dealera, przeczytaj szczegółowe wymagania Operatora Play.
Dokumenty wymagane w przypadku ubiegania się o autoryzację nowego punktu sprzedaży oraz o zmianę lokalizacji:
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w formie papierowej lub cyfrowej do firmy Playada
Dodatkowe informacje: Oferty niekompletne, które nie zawierają pełnej dokumentacji, nie będą podlegały weryfikacji. Nie zwracamy nadesłanej dokumentacji.
Przydatne przy wysyłce papierowej. Całość procesu zgłoszenia nowego punktu Play zawarta jest również w wersji do pobrania:
Dokumenty wymagane w przypadku zmiany podmiotu prowadzącego Punkt Sprzedaży (subdealera):
Zdjęcia lokalu (kolorowe, w formacie JPG o rozmiarze od 0,5MB do 2MB):
Wskazówka: Możesz dołączyć fotografie do formularza obok lub zaznaczyć "Prześlę inną drogą..." i wysłać je mailem.
Wycinek planu miasta (czytelny, z nazwami ulic), na którym należy nanieść:
Do mapy należy sporządzić ewentualnie legendę lokalizacji Punktów Sprzedaży.
Wskazówka: Mapy elektroniczne można pobrać np. z serwisu Targeo, Szukacz Mapy lub ze stron miast. Wydruk może być zastąpiony mapką kupioną w kiosku z lokalizacjami naniesionymi długopisem.
Wstępny szkic adaptacji i aranżacji docelowej wnętrza lokalu, z wyraĽnym zaznaczeniem powierzchni dla Play, z naniesionymi wymiarami lokalu. W przypadku stoisk niestandardowych należy dołączyć komputerową symulację stoiska.
Wskazówka: Nie trzeba być architektem, aby poradzić sobie z tym zadaniem - wystarczy naszkicować lokal ołówkiem na kartce. Prosimy o dokładne opisanie rysunku.
W przypadku galerii handlowej należy dołączyć plan centrum handlowego z zaznaczeniem miejsca planowanej lokalizacji z podaniem nr BOX-u.
Wskazówka: Wystarczy oznaczenie długopisem.