Miasta powyżej 20.000 mieszkańców.
Punkt łatwy do zauważenia przez klienta od strony głównych ciągów pieszych i kołowych. Punkt na parterze, wejście do punktu z chodnika (ew. 1-2 stopnie), od strony ciągu pieszego.
Centrum handlowe: łatwy do zauważenia przez klienta, lokalizacja w najbardziej uczęszczanych ciągach pieszych w obrębie obiektu.
W pobliżu 50 m, istnieje możliwość zaparkowania bez większych utrudnień (np. zakazu parkowania) - w przypadku deptaka i rynku do 150 m.
Centrum handlowe: Wymagany parking bezpośrednio przy obiekcie handlowym, dla klientów obiektu.
Lokalizacja w ciągu handlowym (min. 5 sąsiadujących lokali handlowo-usługowych); obecność w najbliższym otoczeniu (w promieniu 200m, na drogach prowadzących do proponowanego lokalu) obiektów generujących ruch pieszy i kołowy.
Centrum handlowe: Minimum 5 lokali, sklepów w galerii handlowej, gdy poza centrum na osiedlach o gęstej zabudowie i (lub) gdy stanowi miejsce robienia zakupów dla okolicznych miejscowości. Lokalizacja centrum handlowego poza centrum miasta nie dyskredytuje wniosku jeśli spełnia powyższe wymagania.
Stan dobry, ew. wymagający niewielkiego odświeżenia. W przypadku gdy wymagana jest zgoda konserwatora zabytków - stan dobry.
Centrum handlowe: łatwy do zauważenia przez klienta, lokalizacja w najbardziej uczęszczanych ciągach pieszych w obrębie obiektu.
Możliwość montażu kasetonów podstawowych Play i semaforu Play. Na obiektach objętych opieką konserwatorską możliwość montażu zestawu ażurowego Play.
Centrum handlowe: możliwość montażu min. kasetonów podstawowych Play.
Witryna punktu sprzedaży powinna być w 100% przeszklona od poziomu chodnika, na całej szerokości elewacji. Witryna powinna być jednolita, nie podzielona ramkami, szprosami. W witrynie nie należy umieszczać krat zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych. Minimalna szerokość elewacji to 4m. Odstępstwo od powyższej reguły jest możliwe po wcześniejszej pisemnej akceptacji Play Mobile, dla obiektów znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej lub wpisanych do rejestru zabytków. Brak zgody na dostosowanie witryny do standardów Play Mobile wymaga przedstawienia pisemnego potwierdzenia z właściwych urzędów. Na galeriach handlowych dopuszczalne jest pozostawienie otwartej przestrzeni na całej szerokości punktu sprzedaży.
Warunkiem koniecznym jest posiadanie łącza Internetowego minimum 2 Mbit/s. Alarm, monitoring.
Powierzchnia dla Play: - minimalna powierzchnia 30m2 (sala sprzedażowa)